slaughter is the best medicine

söndag, Coheed and cambria, chips och frid i själen. vad mer kan en husfru önska sig?

Jävligt rolig fest igår, mycket skämt under bältet och ratning av melodifestivalen. Skönt! Jag önskar att jag hade bilder, men tyvärr så tog batterierna slut i kameran efter 3 bilder och sen glömde jag den ändå hos markus. oh typist!

Idag ska jag enbart gotta mig i min egen gottighet, och städa och laga mat som en äkta hausfrau. Palle åkte just ut med skotern, det tog ca 10 minuter innan han var hemma igen och hämtade en ny rem för den gamla hade pajjat mitt på isen. Skoter är ju verkligen det perfekta transportmedlet för mannen som gärna pungar ut vansinniga summor pengar på att laga, laga och laga lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback