make shit happen

Okej, så det här nya året kunda ha haft en bättre början. Men hej, det kan bara bli bättre!
Så frånsett från alla uppenbara nyårslöften som att träna och äta bättre så ska jag sluta bry mig så mycket om vad folk tycker om mig och följa mitt hjärta mer! Det har jag varit skitdålig på under 2008 så nu vägrar jag låta 2009 göra mig till sin bitch och istället kommer jag att ta kontroll över situationen. Skitenkelt, man behöver inga rekvisita, bara sin egen förkolnade klump som jag kallar hjärna. Jag ska göra saker trots att ingen vill hänga på, jag ska göra saker själv för en gångs skull och jag ska inte sura över det.
Det ska bli mitt nya jag, skita i det förflutna och skapa en ny framtid. Och äta mycket fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback