No mo free time

jaha, då var det slut på det roliga, eller i mitt  fall, det tråkiga. Som jag ser det så kan det nya året bara bli bättre härifrån. Den här helgen var nog bland det värsta och bästa jag vart med om. Det började i tårar och slutade i skratt kan man säga. Just nu är jag så jävla glad att vara någorlunda frisk och att allt är frid och fröjd i lillhuset.

Veckans mål: börja på nautilus. inte äta snarr! börja se frisördokusåpan på 5an. må gött. inte ta skit. Inte bli sjuk igen.

vara snäll

Kommentarer
Postat av: Malin

Om inte Nautilus räcker kan du alltid få låna vovven för att komma i form. Han diggar långpromenader... :) Träffade Anneli på Maxi i onsdags, hon var peppad på att du skulle låna honom. :)Kram!

2009-01-11 @ 23:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback