rocka ma pone

Tänk om jag hade haft min telefon nu. Då skulle jag låtsas att jag haft ett socialt umgänge. Då skulle jag ringa Palle och fråga vad han gjorde. Han skulle svara och säga att han lägger kabel, sen skulle vi skratta. Sen skulle jag fråga när han kommer hem och han skulle svara, fortfarande på torsdag. Jag skulle kommentera att det är länge dit. Palle skulle säga att tiden går fort tills dess. Sen skulle jag sucka. Sen skulle han fråga varför jag är så negativ. Då skulle jag säga varför är DU så negativ? Sen skulle Palle säga att jag är störd och sen skulle jag säga att han inte behöver vara så otrevlig sen skulle han sucka sen skulle jag lägga på.

kanske tur att jag inte har min telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback