sickness, go away!

Jag är fan inte frisk än, också ska man jobba imorgon. Hur ska man kunna hålla sig från att hosta under en timmes massager? jag tycker synd om mina kunder.

jag är förpassad till gästrummet då Palle utvecklat en besatthet för little big planet. Han har nu knåpat på en bana ungefär sen han vaknade. Och nu får jag inte gå in dit förens den är klar, 10 minuter! Säger han, men det är aldrig tio minuter eller hur Palle? Så nu sitter jag här och försöker hitta intressanta saker att göra på internet.
När man var yngre kunde man occupera sig i timmar men nu efter jag läst aftonbladet och ignorerat allt folk skickat på facebook så är det som slut på det roliga. Det var mycket pga hastigheten som man kunde sitta en hel dag på ircen och chatta. efter en timme hade man inte kommit särskilt långt i konversationen ändå för att modemhelvetet akompanierat av en skitdålig dator kände inte för att släppa igenom mina vitsiga kommentarer i realtidshastighet till den lycklige åhöraren. resultatet blev en mycket långdragen konversation.
Å gud vad jag är uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback