Spontanfest

Gårdagen börjde med att vi skulle åka skoter men slutade med öl hos nator och hos david. Det var jävligt trevligt. Tråkigt dock att Anders mobil blev stulen av nån liten fjortisbrud som bestämde sig för att ringa upp alla hans pengar före han idag fick tillbaka den Sånt där gör mig så arg så att man bara vill sparka idioten till kinamockaskogen. När tjuven till på köpet hade omordnat alla anders grejer i jackfickan och lämnat tuggumipåsen öppen så fattar man ju vilken sjuk människa som varit där och rotat. Det växer lökar överallt, det kommer vara den största och enda läxa jag kommer lära mina barn.

Vaknade på nators soffa där vi spenderat större delen av dagen. Hot rod är btw en jävligt bra bakisfilm och coops hamburgare funkar som bakismat, dock inte som vanlig mat..usch.

och inte blev det nån träning för mig i veckan...ååå feitpropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback