Grattis Rille 2 feta!

Idag fyller brorsans lille skorv 2 år. Det ska firas med tårta och med små bilar och en monstertruck! Nu avslöjade jag vad han skulle få av oss, så jag får hoppas att han inte är så berest i bloggvärlden:P

Igår var det stora glada watchmendagen, vilken började i extas och slutade i mild besvikelse. Note to self, läs aldrig boken före du ser filmen. De flesta verkar tyckt att den var bra men jag kunde inte sluta tänka på alla smågrejer och scener som inte fanns med. Plus att jag tyckte faktiskt att alla skådisar var skräp, (speciellt malin åkerman) förutom Jackie Earle haley som var jävlat Rorschach på pricken! Även Edward Blake förtjänar lite cred, jag hatar verkligen honom i greys men han var  förvånandsvärt bra som Comedian. Sen att de hade mixtrat om hela jävla slutet var ju nåt som var grymt irriterande. Men om man inte är en nörd som jag så tycker man säkert att det är en underhållande rulle.

6/10 möjliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback