Halsbränna

Festen i lördags var så kul att jag fick halsbränna. Tills nu har jag aldrig fattat riktigt vad det är och varför reklamerna porträtterar det som världens jobbigaste grej, men nu. AJ! Jag antar att det är sånt man får när man blir 25, sen kommer håret trilla av och man kommer börja lyssna på sten-stures eller vad de där dansbanden heter.

Hur som helst så är det ju inte bara nackdelar med att vara 25. Man kommer fortfarande in på krogen och man får fortfarande handla på systemet. Det kan ingen ta ifrån mej!

Festen i lördags var jävligt lyckad. Ska lägga upp bilder men min halsbränna hindrar mig från att göra annat än att gnälla om hur jobbigt det är att ha halsbränna..wääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback