bajsda

Oj va he regn! Jävla typiskt att det blir skitväder när man har långhelg. Skit i samma, lite öl på det där så blir allting så mycket soligare:)

Gårdagen blev väldigt vilsam med hockey och true lies. Palle åkte till firman och drack gratis öl medans jag och nator hängde i hesselhuset och drack ingen öl. Men det var skönt, jag tycker ju att nator är extremt underhållande, trots att han är en konstig, konstig man. Men som jag brukar säga konstig är bara en omskrivning för att vara karismatisk.

Vi upptäckte att golvet i källaren har börjat blöda vitt skum. "Ååånej, nu blir det dyrt", är det första man tänker, men efter några minuters googlande kom palle fram till att det är nåt slags salt i marken som sipprar upp pga fukt. Vi måste slipa ner skiten och måla över med nån färg som släpper igenom fukten alltså. Vilket känns som en lättnad för vi hade ändå tänkt göra om det. piiiu! dodged a bullet there.

Ikväll blir det öl i alla fall, inledningsvis hos bäst, bäst nator och sen får vi se! Vi ses i dimman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska lysna på lase tennanders låt, leva på en ö

2009-05-10 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback