Lediga fredag

Idag var jag ledig som fan! Har haft en fin dag med min vän Fredrik som jag tvingade med på diverse butiker. Men Fyndat, det har jag gjort! Älskar reprisen och kupan! Man hittar alltid en massa saker som ser ut som skräp men om man bara stegar tillbaka lite och kisar så kan man plötsligt se att man kan använda skiten till ettusenett saker! Som idag, köpte jag en porslins-svan. För det otränade ögat se det mest ut som en svan med lite guldkrams, men voila! Plötsligt blev det en hållare för mina tops! I´m so clever I could just pee in my pantalons!

Och i helgen kommer finfrämmat från landet i väst! Då blir det akkuratts och kempegreits och hattar med älgar på.
Awesome!

Kommentarer
Postat av: Läsare nr 2

Älskar second hand. Kommer du hit till uppsala ska vi cykla runt på alla ställen och då ska du få se på skit som säljs både billigt och dyrt =)

åh, besök från nåååårje!! Jag vill också!! Väntar på schema så jag planera in en liten hemresa, känns som de var år och dar sen jag var hem =(

Puss på dää!!!

2009-05-29 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback