babywatch!

Bakis idag, men ändå en väldigt produktiv dag. Vi fixade och trixade lite på die mauer idag och den ser sjukt bra ut såklart! Palle är så satans duktig på att bygga saker, och jag är duktig på att sitta på avstånd, möjligtvis ätandes på nåt slags snacks. Sen åkte vi till Ica och pantade ca 250 burkar som legat och gosat i garaget alldeles för länge. Vilken rush när man får alla dessa pengar praktiskt taget gratis! Om man låter bli att tänka på att de allra flesta av de där burkarna har man köpt själv och hur mycket socker man lastat in i systemet.

Annars så håller Brorsans avkomma nr 2 på att jobba sig ut i skrivandets stund. Eller jobba och jobba den lille rackarn jobbar just ingenting så de ska sätta igång stackars Lena ikväll. Jag är så sjukt glad för deras skull! De förtjänar verkligen all lycka i världshistorien!

Nu ska jag fortsätta spela monkey island 5 del 2 medans jag så och då sneglar på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback