Heil sverige

Så moderaterna vann valet, kanske inte alltför oväntat. Men att SD numera har en del av våran riksdag, det var väl lite krydd? Nu lever inte jag i en del av sverige som har särskilt mycket att göra med invandring överhuvudtaget, därför färstår jag inte hur någon som bor henna uppe ens kan fundera på att lägga sin röst på SD. Nu kanske Fredrik Sweinfeldt måste börja fundera på varför svenska folket har röstat in ett rasistiskt part till riskdagen, att förneka att de är något annat är bara efterblivet.

Sweinfeldt visar verkligen sitt verkliga jag när han lovar den här stackars Emelie och hennes stackars mamma att lösa deras situation och sedan rätt ut sagt fullständigt skiter i det. Hur mycket kan det kosta för samhället att ge denna kvinna ett värdigt slut på livet? Tydligen för mycket för att se förbi en hög med skitregler och förordningar som ingen vill ta ansvar för.

Oh well, det var inte jag som röstade in skiten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback