blawgs they are a changing

Kände att för att återuppta mitt bloggande så måste nånting drastiskt ske, så jag försökte fixa om den så att den kändes lite mer personlig. Det gick åt helvette så ni får helt enkelt nöja er med röran som finns framför er.

Håller på att packa inför Thailand för fullt, bara 6 dagjävlar kvar nu! De här sista dagarna har kännts som tusen år och den här veckan lär gå i samma anda. Men gosh darnet, snart sitter vi på ett förmodligen skitsunkigt flygplan på väg till våra drömmars utopi. Att Thailand skulle vara en utopi är kanske lite att krydda men det är i alla fall inte 29 grader skitkallt som det är här i arktis.

Annars var helgen mäkta trevlig som vanligt. Umgicks med grabbarna vilket alltid är kul, fast jag måste säga att jag saknar elin nu när man är så van att ha henne här. Inte för att det är nåt slags fel på the boyos, men ibland är det skönt att prata om andra saker bara. Som smink och barn och matlagning:P

Alla bra bloggar har mycket bilder i sig, och nu ska jag börja fullkomligt proppa in bilder i den här bloggen så jag börjar med en bild Rocky när han mår som allra bäst.

rockyroad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback