Packin up a storm!

Kom hem sent från jobbet idag då vi hade kundkväll, skulle blitt tidigare men det blev fel med schemat så då var vi klar först 8. Är sjukt nervös för att jag ska glömma att packa nåt, jag vet att det förmodligen inte kan bli så fel om jag inte glömmer passet, biljetten och arslet hemma.

Alla kommenterar hela tiden hur avundsjuka de är för att jag kommer att vara så brun när jag kommer hem. Problemet där är att jag inte blir brun, inte på långa vägar utan istället så antar min hud en osande, kräftröd färg. Och det är efter 5 minuter. Jag ska införskaffa ett tält som jag kan vistas i på dagarna  så att jag slipper 5:e gradens brännskada. Eller så stannar jag helt enkelt i Sverige där solen aldrig skiner, ELLER så tar jag på en korvdräkt och hoppar in i en skock rabiessmittade pitbulls. Now that`s sarcasm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback